2 - Lav kompetanse |
4 - God kompetanse |
6 - Utmerket kompetanse |
Besvarelsen viser: |
Besvarelsen viser: |
Besvarelsen viser: |
sikker utførelse av elektrisk og mekanisk arbeid med fokus på generelle regler og prosedyrer som ivaretar sikkerheten |
sikker utførelse av elektrisk og mekanisk arbeid med fokus på å begrunne egne valg i forhold til eksamens oppgavens situasjonsbeskrivelse og anleggsbeskrivelse
|
sikker utførelse av elektrisk og mekanisk arbeid med fokus på overordnet risikovurdering / «Sikker Jobb Analyse» (SJA) sammen med andre, for å ivareta sikkerhet og helhet i arbeidet som skal gjennomføres
|
utarbeidet nødvendig dokumentasjon i henhold til bedriftens standard som kan brukes av annet fagpersonell der det benyttes korrekt merking og symbol
|
utarbeidet nødvendig dokumentasjon i henhold til bedriftens standard som kan brukes av annet fagpersonell som ivaretar den nødvendige kompleksiteten som eksamensoppgaven krever
|
utarbeidet nødvendig dokumentasjon i henhold til bedriftens standard som kan brukes av annet fagpersonell som ivaretar sammenhengen mellom utarbeidet dokumentasjon og anleggets helhet/systemforståelse
|
bruk av fagterminologi for å beskrive anlegget med tilhørende komponenter og viser faglig forståelse om komponenter og apparater
|
bruk av fagterminologi for å beskrive anlegget med tilhørende komponenter og viser faglig forståelse om sammenstilte og bygde enheter i anlegget
|
bruk av fagterminologi for å beskrive anlegget med tilhørende komponenter og viser faglig forståelse om systemene i anlegget og hvordan disse samhandler (Systemforståelse)
|
valg av egnet verktøy, instrumenter og utstyr, og riktig bruk av disse
|
valg av egnet verktøy, instrumenter og utstyr, og riktig bruk av disse. Begrunne valg basert på bruk, miljø og egnethet
|
valg av egnet verktøy, instrumenter og utstyr, og riktig bruk av disse. Begrunne valg basert på nøyaktighet og kvalitet som er nødvendig samt kunne re ektere over mulige feilkilders virkning på resultatet
|
struktur og fremgangsmåte under feilsøking, feilretting og re ektere over resultatene, velger å løse oppgaven med lite fokus på metodikk og strukturert fremgangsmåte
|
struktur og fremgangsmåte under feilsøking, feilretting og re ektere over resultatene, velger å løse oppgaven med fokus på metodikk og strukturert fremgangsmåte
|
struktur og fremgangsmåte under feilsøking, feilretting og re ektere over resultatene, kan refektere over forventede resultater og mulige feilkilder
|